ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ΠΑΝΤΟΥ***ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

Σημερα δεν ξερω απο που να αρχισω και τι να πρωτογραψω.τις τρεις τελευταιες μερες βγηκα στην αγορα για ρουχα ,παπουτσια και οτι αλλο βρω σε προσφορες.
Περιττο βεβαιA να σας πω οτι εχουν γεμισει με κινεζικα ρουχα και προσθετουν αλλη μια ταμπελα πανω σε αυτη που ηδη υπαρχει  made in europe

Δεν ειναι μονο αυτο ομως που με πειραζει γιατι και εγω εχω αγορασει απο κινεζικο κατι οταν μου αρεσε,ειναι το οτι βαζουν και εξωφρενικες τιμες μια παντελονα που συγκεκριμενα στο κεντρο εχει  απο 5 εως 8 ευρω στο μαρουσι (εκτος απο ενα καταστημα )την εχουν απο 19 εως και 25 ευρω
Στο Χαλανδρι η ιδια κατασταση.
Νομιζω οτι δεν ειμαι υπερβολικη .Αν ηθελα να αγορασω κινεζικο θα πηγαινα σε αντιστοιχο μαγαζι και θα το επαιρνα και σε αντιστοιχη τιμη.
Δεν επιτρεπεται καταστημα της Ερμου στο Μαρουσι που μεχρι πριν 2 χρονια περιπου εφερνε ρουχα απο ελληνικες βιοτεχνιες και ηταν ποιοτητας να φερνει τα κινεζικα και να τα δινει με 25 ευρω και να βαζει πανω ΄΄ΠΡΟΤΙΜΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ''
Νομιζω οτι δεν εχω αγανακτησει αρκετα ωστε να γραψω τα ονοματα των καταστηματων αλλα οποιος θελει μπορω να τον ενημερωσω μεσω  email

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου