Τετάρτη, 3 Απριλίου 2013

Ο ΠΡΩΤΟΣ MAΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ-GIVEAWAY

Καλησπέρα φίλες μου!!!Χρόνια και ζαμάνια εε?
 Τον τελευταίο καιρό  δεν αξιώθηκα να κάνω ούτε μια ανάρτηση.Πέρασαν και τα γενέθλια του blog
χωρίς να σας κάνω ένα δωράκι,είμαι απαράδεκτη.
         Για να σας ευχαριστήσω  λοιπόν που δεν με ξεχάσατε και με στηριζατε  με  email  θα κάνω ένα
                                                                 
                                                         
                 ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ                                                                                 

3 τυχερές θα κερδίσουν από μια μπλούζα-κιμονό .

Μην ανησυχείτε για το μέγεθος!!!!


Ο διαγωνισμός ξεκινά από σήμερα 3/4/2013 και θα διαρκέσει έως και 12/5/2013 όπου το βράδυ θα γίνει η κλήρωση.

     Ο τρόπος συμμετοχής είναι εύκολος
     1.  Γίνετε μέλος στο μπλογκ μου.
     2. Πατήστε LIKE εδώ http://www.facebook.com/pages/Pergamonto/407590785955567
     3. Αφήστε το σχόλιο σας(όνομα στο gfc,facebook)
    4. Προωθήστε τον διαγωνισμό  στο μπλογκ σας(αν έχετε)

     Υ.Γ. Όσοι δεν έχετε μπλογκ, αφήστε μαζί με το σχόλιο και  το e-mail σας για να μπορώ να έρθω σε επικοινωνία μαζί σας αν κερδίσετε στο διαγωνισμό.

36 σχόλια:

  1. Α τέλεια!! παίρνω μέρος! ουαου είμαι η πρώτη που σχολιάζω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή επιτυχία ..μόλις είδα το εμαιλ σου..δηλώνω κι εγώ συμμετοχή..φιλούθκια
    με την ευκαιρία αν ενδιαφέρεσε δες αυτό
    http://delfinaki-sunset.blogspot.com/2013/03/blog-post_5.html
    ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλώς σας βρίσκω , καλή επιτυχία στο διαγωνισμό, βάζω και το μπάνερ, Καλό ξημέρωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλώς σε βρήκα! Φυσικά και θα λάβω μέρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς σε βρήκα.. δηλώνω και εγώ συμμετοχή με μεγάλη χαρά.. Καλή επιτυχία και Φιλιά πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά για το μπλογκάκι σου!
    Πάω να βάλω το μπανεράκι στο δικό μου!
    Φιλάκια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Παρούσα και εγώ. Δηλώνω και συμμετοχή στο διαγωνισμό σου... Πολύχρονο να είναι το μπλοκ σου. Χάρηκα που σε βρίκα. Πάω να βάλω το μπανεράκι σου στο μπλοκ μου. Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλως σε βρηκα!!!!!!

    Να εισαι παντα καλα!!!!!

    φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εδώ κι εγώ..πάω να κάνω και λάικ στη σελίδα..αν θες έλα και στο δικό μου..
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2013/03/blog-post_21.html
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλως σε βρηκα!!!τελειο δωρακι!!!!χιλιοχρονο το μπλογκοσπιτακι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KΑΛΗΣΠΕΡΑ!!ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟ ΚΙΜΟΝΟ ΣΟΥ.
    Η ΑΛΕΚΑ ΕΙΜΑΙ ,ΣΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
    ΦΙΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλη επιτυχια στο διαγωνισμο σου!!!!
    φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ήρθα κι εγώ.... Καλώς σε βρήκα λοιπόν χιλιόχρονο το σπιτάκι σου...
    Δηλώνω και εγώ συμμετοχή στο διαγωνισμό σου και εύχομαι σε όλες όσες πάρουν μερος Καλή μας επιτυχία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. χιλιοχρονο το σπιτακι σου σε ευχαριστω που με επισκεφτηκες το giveaway σου θα βρισκεται στη σελιδα διαγωνισμων μου απλα δεν εχω face book σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!!! Αν θελεις πέρνα απο το μπλοκ μου μια βόλτα για να παραλάβεις το βραβείο που σου χάρισα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλη επιτυχια σε ολους!!!
    Να εχεις παντα εμπνευση κ να τα χιλιασει σε μηνες κ παραπανω το μπλογκοσπιτακι σου,Ανδριανα μου!!! Φιλακια!!!!!
    (εεμ,συμμετεχω κ γω,ε;;;; :-P )
    Vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύχρονο το blog σου και ευωδιαστό σαν περγαμόντο. Πάω να βάλω το εικονίδιο του διαγωνισμού σου στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου, με πολλές όμορφες εμπνεύσεις!!! Συμμετέχω κι εγώ με μεγάλη μου χαρά!!!
    Βάζω αμέσως και το εικονάκι του διαγωνισμού στο blog μου!!! :)
    Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα σου, ήρθα κι εγώ μια βόλτα και είδα φοβερά ρουχαλάκια και το αγαπημένο μου Polyvore στη σελίδα σου και ξετρελλάθηκα. Σού εύχομαι καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις. Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα ηθελα να λαβω μερος στον ιπεροχο διαγονισμο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Θα ηθελα να λαβω μερος στον υπεροχο διαγονισμο σου το email μου ειναι pspentzou@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλο μηνα, Ανδριανα μου!!!
    Δεν σου εχω αφησει στοιχεια...
    μπλογκ: vailie-in-escapeland.blogspot.com
    e-mail : amolarte2@yahoo.com ή vbokou@ote.gr

    Θα βαλω τωρα το μπανερακι σου στο σπιτακι μου, το΄χα ξεχασει! εστω για δυο μερες...γενικα δεν προλαβαινω ουτε στο δικο μου να μπω! :οP

    σχολιαζω σε ελαχιστους...σνιφ!
    Καλο Πασχα να εχουμε, φιλια σε οοολες!!!! ;ο)

    vailie*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kαλό μήνα !!! Μαζί κάνουμε giveaway.... πάτησα και το like μου στην σελίδα σου στο fb και τρέχω να το βάλω στο μπλοκοσπιτάκι μου !!! Καλή επιτυχία και καλή Ανάσταση!! φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τέλειο!!!
    gfc charoula, fb Xara Para
    mail happy_xara@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα και χρόνια πολλά.
    Θα ήθελα και εγώ να πάρω μέρος.Κάνω like στην σελίδα στο face
    και εδώ έγινα ήδη φίλη.
    Καλή επιτυχία σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. KALIMERA!!ΔΗΛΩΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

    ΠΕΡΓΑΜΟΝΤΟ ΠΕΡΝΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΧΕΔΙΑ ΣΕ ΜΠΟΜΠΟΝΙΕΡΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύχρονο τo blog & ευωδιαστό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Πολύχρονο το blog σου και να χιλιάσεις τους αναγνώστες σου!!!
    Έκανα Like και στο fb. Πέρνα να δεις και το δικό μου blog (mamakaioximono.blogspot.gr).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Na ta ekatostisei to blog sou
    Egina filh edw,alla facebook den exw.
    poli kalos o diagvnismos sou kai xrhsimo to dwro

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν έχω fb και δεν ξέρω αν μπορώ να συμμετάσχω... :(
    Έβαλα το μπάνερ στο μπλογκ μου να το μάθουν κι άλλοι! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου,έμαθα για τον διαγωνισμό απο την αδερφή μου.Δηλώνω και εγώ συμμετοχή
    Χαίρομαι πολύ που σε βρήκαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Καλώς σε βρήκα!! Όμορφα ρούχα!
      Έχω το βlog thalassoksila.blogspot.com, αν θέλεις πέρασε μια βολτίτσα!

      Διαγραφή
  32. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα !
    Δυστυχώς στο παρά πέντε δηλώνω συμμετοχή αλλά κάλιο αργά παρά ποτέ .Θα τα λέμε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. pergamonto σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου και στους δυο διαγωνισμούς μου και για τα καλά σου λόγια!!χαίρομαι πάρα πολύ που σου αρέσουν τα δώρα μου!!εύχομαι καλή επιτυχία και πάντα να είσαι καλότυχη στη ζωή σου!!!!!! και χρόνια πολλά κι ευτυχισμένα για τα γενέθλια σου!!!!!!!!!!!!!! <3 ^_^ ευχαριστούμε πάρα πολύ για τον υπέροχο διαγωνισμό σου!!μακάρι να κερδίσω....το έκανα και tweet και μόλις έκανα like στο facebook είμαι η Maya Mpempita πάω να κάνω και τα υπόλοιπα βήματα!!!!!!!!!!!!!!!!! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή